Pembaca Blog Ini...

Friday, May 29, 2009

Tupai yang Sengal

Mak saya memang berhajat
hendak membelanja kami makan di Restoran Tupai-Tupai!
Sekarang ni, perut saya sudah sebu makan steamboat.
Makan banyak!

Ini makanan saya.
Tapi, ini yang first round.
Oleh kerana buffet itu adalah RM28 seorang,
takkan lah saya nak makan sikit saja kan? Rugi..rugi..
Saya makan macam-macam.
Steamboat, mee goreng, dan dessert nya aiskrim!!
Brupp.. kenyang!
Alhamdulilah..

Ini pula, makanan suami saya..
Dia tak menambah pun
sebab banyak tak hingat betul dia ambil.
Tengok.. Bertimbun!! heheh

Lihatlah....
Cerianya saya!
Sejak dua menjak ni, asyik makan sodap ajo!!
Suami saya pakai baju Search dia tu..
HAHAHAHAHAH

Mak dan ayah bekerjasama membelanja!!
TQ!
hehe

Icah, Naim dan Imah.
Naim bad mood sebab mengantuk!

2 comments:

Anonymous said...

sedapnye mkn2

~ain said...

has.. makan memang sedap tau. tp lebih sedap kalau makan free!! hehe