Pembaca Blog Ini...

Friday, August 7, 2009

Aim dan Bakugan Ball






Akhirnya dapat juga Naim memiliki Bakugan Ball yang diidam-idamkan selama ini.
Lihat laaa.. sikit punya seronok!

Siap posing-posing dengan Bakugan Ball.
Kan saya dah kata.
Kalau mak ayah tak belikan, kakak abang dia yang belikan!

6 comments:

zh-ena said...

bakungan ball tu aper ain?

honeylanz said...

ala2 ac gak la main bakugan ball ;)
sampai skrg has x paham apa la yg best sgt mainan nih!!!

abang said...

Abang ipar pun ada gak belikan he he

~Eila @ Along~ said...

ape bende tu ain? hehe permainan budak2 ye...

Zura said...

lekalah dia dpt mainan dia tue ye

~ain said...

ena.. bakugan ni bola kecil2 lepas tu baling dia terbuka.. ntah laaa.. ain pun tak faham juga..

has.. serupa laaa has. ain pun tengok apekebendenya mainan ni.. mahal lak tu. setakat baling cantum baling cantum.. hahahha

abang.. kakak dia minta duit dgn abang ipar dia laaa.. that's is what brother in law for.. hahahaha

kak eila..ye kak eila..mainan bebudak zaman laaa ni.

zura.. memang leka sampai buat taktik tak nak g sekolah. kena hamuk dgn mak ain.. terus kelam kabut bgn g sekolah.. hahahah padan muka