Pembaca Blog Ini...

Saturday, August 8, 2009

Sambutan Hari Jadiku..

Hari ini adalah hari sambutan hari jadi saya..
Suami saya beli 2 potong kek dan
kami makan berdua dalam kereta..

Romantik kan?
Siap main suap-suap kek lagi.
Teringat masa kenduri kahwin dolu-dolu..

heheheh..

I love you, abang!

Kek je ke?
Hadiah-hadiah tak dok ke?

7 comments:

~Eila @ Along~ said...

ain,
happy bezday bebeh..
laaa ape tak cakap mase kite jumpa..
hiskk..leh la kak eila bg tudung ke ape...hehe
okla kak eila doakan moga panjang umur, murah rezki, sihat selalu dan dikurniakan cahaya mata dan dapat ape yg diidamkan ok......
senyum selalu~~

abang said...

nasib lah birthday tengah2 bulan.terima jek apa yang ada

Zura said...

ari nie birthday ain ke....selamat hari lahir...yg ke bape erk..???okeylah ade kek dr xde...

~ain said...

abang.. tak pe.. dah biasa looo.. nanti owang suh bos abang bagi gaji bulan 8 tengah2 bulan ye.. hehehe

zura.. thanks.. yang ke berapa? ooo.. rahsia...!

zh-ena said...

selamat hari jadi..klu tau berday ain blh la celebrate sekali kan smlm

~ain said...

kak eila.. malu laa nak cakap sebab dah tua laa! thanks for the doa. ~amin....

ena..thanks.. tak nak bgitau sebab malu.. ahahhah.. bak kata zura, i kan pemalu dan manja..:-)

Mrs LVoe said...

ehh darling.. besday u arini ker?? bkn selasa nie.. dlm fb ckop selasa.. uwaaaaaaaaaaa

sprry lmbt wish.. happy besday dear!