Pembaca Blog Ini...

Thursday, August 13, 2009

Dolu-dolu

Hik.. hik..
lawak je bila tengok album lama suami saya.
Masa dia tengah kurus-kurus dulu.
Saya kenal suami saya sejak zaman sekolah lagi.
Masa tu dalam tahun 1999-2000 laaa..
Oh ya.. 11 Ogos (pada hari jadi saya) 10 tahun yang lalu,
adalah merupakan
tarikh dia propose saya untuk jadi kekasih dia..
(haik.. tuih... macam gelik je nak tulis ... kecik2 dah pandai ada kekasih yek... ahahahahh)

Saya pernah cerita kan, masa saya belajar di UiTM Segamat..
suami saya (masa tu bf laaa) meninggalkan saya tanpa khabar tu kan...

Haaaa.. gambar di atas ini adalah hari pertama bertemu
setelah lebih kurang 2 tahun lost contact..
Tarikhnya 15/5/2004.
Masa ni tetiba pulak jadi malu-malu..
Ambik gambar pun duk jauh-jauh..
Cit poooooraaahhh... Gedik jek.. ahahahahha

Kurus gile bf saya masa ni.
Tapi, saya tetap tak berapa nak kurus.
Masa ni kitorang pergi majlis pertunangan
rakan sekelas saya masa sekolah dulu.

Ahahaha..
tetiba saya rasa macam suami saya memang lebih hensem sekarang,
sampai Ena pun gelarkan suami saya uncle ensem.. hehehehe
Masa dia kurus, tak nampak 'hot' laaaa kan?
~Habis laaaa ada orang perasan baca entri ni nanti,
sebab dia memang suka perasan ensem..
hahahaha (Ampun bang.. ampun... owang gurau saja!)

Lepas pada tuuuuu laaaa kami duk akrab semula.
Sampai laaaaaaaaaaaa ni makin akrab..
Mestilaaaa akrab kan..
Nama pun sudah berkahwin kan?

Ada banyak lagi gambar, tapi sebab Internet gilooo.. malas saya nak upload..

~Adui.. bosannya jadi surirumah sepenuh masa ni.
Walaupun hanya 5 hari sebab kolej diarah tutup akibat H1N1,
tapi rasa macam 5 tahun dah ni.. ahahahahah

Poyo je, bila kerja berungut nak cuti.
Bila dah bagi cuti, berungut nak kerja pula..
Noraini.. oooo.. Noraini... Cuba laaa bersyukur sikit!!

2 comments:

zh-ena said...

mmg kurus gila uncle encem nie time dolu2..

~ain said...

ena.. mmg kurus gile.. macam tak percaya.. tapi, masa kurus dulu ramai peminat loo.. nyampah i!