Pembaca Blog Ini...

Friday, August 28, 2009

Hari ni kena masak

Hari ni saya masak tau.
Malas nak keluar, sebab cuti-cuti ni nak duk rumah je.

Masak siakap sweet sour yang terlebih kicap.
Hitam dah jadinya.. hahahhaha
Dan sayur pucuk paku goreng.
Geram sangat tengok pucuk paku masih fresh!
Air carrot susu yang sedap dan mengiurkan...
Tak ingat nak ambik gambar!

Kuih?
Tak de.. sebab masing-masing malas nak keluar pi cari kuih.
Nak buat?
Malas... hahahah

3 comments:

Mrs LVoe said...

pucuk paku kalo masak tumis lada confirm laju sha mkn.. siakap tu walaupun tlebih kicap, sha tetap tliur.

zh-ena said...

ena suka buat pucuk paku rebus

~ain said...

sha.. itu pucuk paku ain goreng dengan bawang dan bilis tumbuk je.. siakap tuu, sudah laa terlebih kicap, terlebih masam sikit pulak tu. Tapi, cik abang menambah2 jugak makan. heheh

ena.. pucuk paku rebus cicah dengan sambal belacan.. owooooooooo!!!