Pembaca Blog Ini...

Saturday, August 29, 2009

Ikan Tawar untuk Lego~ Novel Pertama Kami!!!


Lego adalah seekor kucing yang sangat suka makan ikan yang direbus tawar.

Afiq dan Anis sangat sukakan kucing. Suatu hari, mereka terjumpa anak kucing yang comel. Mereka meminta kebenaran dari ibu bapa mereka bagi memelihara kucing itu. Kucing itu begitu disayangi oleh mereka sekeluarga. Kucing itu diberi nama, Lego. Lego diberi makan ikan rebus tawar. Itu menjadikan bulu Lego sangat cantik. Suatu hari, sesuatu berlaku kepada Lego sehingga menyebabkan dia merajuk dan membawa diri ke Perancis. Bagaimana Lego boleh sampai ke Perancis? Apa yang menyebabkan Lego merajuk?

Dapatkan buku ini bagi mengetahui tip-tip penjagaan kucing.


Untuk makluman novel comel berwarna oren ini akan terbit pada

7 September 2009.

Boleh lah dapatkan di pasaran! Beli online? Sila klik sini......

Untuk menjenguk blog penulis bersama, sila klik sini....

Untuk melawat blog Nia Imrani (nama pena saya), sila klik sini....


4 comments:

zh-ena said...

tahniah dh keluar pun..blh beli satu utk bg kat umairah

~ain said...

ena... sementara nak menunggu umairah reti baca, mak pak dia laaaa kena baca dulu!!

Snowwhite Zone said...

salam kenal,

nk kn bl satu utk anak ni..

tp cite ni mcm sdih je/

~ain said...

snowwhite.. haa.. boleh dapatkan muali 7 september nanti.. cerita ni bukan cerita sedih.. untuk kanak-kanak, haruslah happy ending..

kalau tak percaya, sila laaa baca...=)