Pembaca Blog Ini...

Thursday, August 20, 2009

Puasa Tahun Ini

Lagi dua tiga hari dah nak puasa dah.
Ini entri autopublish laaa..
Jadi, mungkin masa entri ni dah publish,
dah masuk bulan Ramadhan pun
Tahun ini adalah tahun kedua saya
berpuasa jauh dari mak ayah..
Aishhhh.. haaaa.. kena terima hakikatlah.
Kamu tu dah kawin..
Kena laaa duduk dengan suami.

Masa cuti panjang baru ni,
suami saya kata kalau nak balik Serdang pergi laaa..
Saya tak nak laaa sebab 'tak nak berpisah'.. hhahahah
Ayat mak saya, "Tak payah laaa balik. Duduk je rumah tuuu jaga laki kau!"
Hahahhahha
Suami saya memang tak hot laaa kalau kurus..

Puasa kali ini adalah
puasa yang setiap hari saya akan berbuka dengan suami.
Tahun lepas kan, kami PJJ.

Menjadi single di hari kerja dan
menjadi tidak single bila tiba hari minggu.
Ahad-Rabu... berbuka dengan keluarga suami.
Khamis-Sabtu baru la suami balik.
Tahun ni tak PJJ lagi..
hehehhe.. Suka laaaa kan..
Alhamdulillah..

Disebabkan tak de gambar apa nak bubuh,
sengaja saya bubuh gambar lama-lama saya dengan suami.
Masa ni belum kahwin lagi tau..
Muda belia lagi.
Ambil gambar pun segan-segan uuuuu..
Hahha... Maklumlah, tak mau batal wudu'!


6 comments:

honeylanz said...

huhuhuhu... has dah bertahun2 pjj dgn hb... blom rezeki kami :(

ise said...

wah macho anak sape la tu

~ain said...

has.. sabar .. InsyaAllah akan tiba rezeki dari Allah nanti..

Abang.. kuat perasan laaa.. heheh:p

zh-ena said...

gambo last tu sipi2 jea nampak ain

~ain said...

ena.. itu taktik untuk nampak kecil dalam gambar!! hahahha

~ain said...

ena.. itu taktik untuk nampak kecil dalam gambar!! hahahha