Pembaca Blog Ini...

Wednesday, August 19, 2009

Gambar dulu-dulu

Lawatan ke UiTM Dungun
Apasal saya buat tangan gitu, saya pun tak ingat dah..
Saya rindu kan kawan-kawan.
Saya juga rindukan kekurusan badan saya di waktu itu..
haahhahaa

Ini masa ada aktiviti dengan JPA Terengganu..
Saya suka sangat gambar ni.

Gambar ni masa atas kapal di Perlabuhan Kuantan.
Lawatan melihat bagaimana sesebuah kapal menjalankan operasinya.
Walaupun masa ni tak de laa faham sangat.
Tapi syok sebab boleh posing atas kapal.
Muka sangat gelap sebab sebelum tu
berjemur tengah panas masa aktiviti dengan JPA.
Bersama Zura..
Roomate masa di UiTM Shah Alam
Gambar ni masa Zura dapat cabutan bertuah.
Majlis apa? Tak ingat dah..
Sekarang, Zura sudah pun bergelar Akauntan..
Dengan housemate lagi..
Banyak tau gambar kami bersama.
Dari kamera saya boleh guna, sampailaaaa kamera saya rosak..
hahahahaa
Meluat agaknya kamera tu nak ambil gambar kami saja.
Ini masa kat Terengganu.
Lawatan masa sem 5 kot.
Nak naik bot tu, tapi, semua takut mabuk..
Hahaha.. tah apa-apa laaa..
Semua ni housemate masa di UiTM laaa.
Saya.. Yanti (planner di JB), Erni (businesswoman), Mashitah (lecturer UiTM)

Yang ini, gambar masa Farah bertunang.
Farah.. Dayah.. Ikin dan saya..
Masa ni saya sudah bekerja.
Sekarang, Farah dah pun kahwin dan nak dapat baby dah.

Ini rakan-rakan masa saya mengajar di tadika.
Wani (lost contact tapi saya harap dia juga telah berjaya mencapai cita-citanya)
Kak Ena (masih setia berbakti di tadika tersebut)
Kak Siti (mengikut suami ke Mesir)
Kak Zai (sedang melanjutkan pelajaran~KPLI)

Ini pula, anak murid di tadika.
Kalau tidak silap perkiraan, mereka semua ni dah darjah 5.
Tapi, masih ada yang ingatkan saya.
Kalau saya pergi ambil adik saya di sekolah rendah..
ada yang tegur..
"Ni Cikgu Ain ye?" ~ hehehhe .. sayang sangat kat diorang ni semua!~Walau apapun, hidup mesti diteruskan.
Kenangan dan memori indah waktu dulu
akan tetap tersimpan molek di lipatan hati..

Hahahah.. Apesal ayat saya jadi macam ni?
Layan je laaa ye...

5 comments:

honeylanz said...

best kan bila tkenang kisah2 lama... semua dlm lipatan hati ;)

zh-ena said...

terimbau kenangan lama mmg sweet jea..tergelak sorg2 bila teringat kenangan lalu

~ain said...

has.. ye laa.. rindu jugak kdg2.

ena. memang kenangan pahit pun bila ingat2 semula jadi mcm lawak!

~ain said...

has.. ye laa.. rindu jugak kdg2.

ena. memang kenangan pahit pun bila ingat2 semula jadi mcm lawak!

Zura said...

mmg seronok bile teringat kenangan lama2