Pembaca Blog Ini...

Sunday, September 13, 2009

Budak gila shawl..

Apa-apa saja laaa fesyen zaman sekarang ni..

Adik saya sibuk nak shawl..
Mak saya duk gelarkan nya siput..
kah kah kah..

Tak habis-habis shawl..

Sabo je laaaa....

6 comments:

zh-ena said...

ena pun tgh gila pki shawl..

siput pun siput la asalkan hati gembira hehehehhee

hAnIsAh_aMmRaN said...

aku dah xbeli shawl lagi ah..aku dah stop dah.skang imah yang tgh gile shawl..ahahaha

~ain said...

ena.. mak ain yang kata muka bulat dah jadi macam siput.. tapi, ain kalau muka lonjong pun teringat gak nak pakai shawl ni.. malangnya ain tidak ada keyakinan diri yang tinggi.. heheh

icah.. eleh.. kalau ko beli pun bukannya aku tau pun.. hehehe

honeylanz said...

kena ada skill gak nk melilit bagai nih ;)

Zura said...

gila shawl xpe jgn gile bende lain sudah...

~ain said...

has.. memang kena ada skill, adik2 ain ni expert je melilit. kejap je dah siap..

zura.. ye la.. jangan gile meroyan udah laa.. kah kah kah