Pembaca Blog Ini...

Tuesday, September 15, 2009

Cita-cita!

Angan-angan saya nak cakap kat cik abang:

"Abang.... abang buleh bonus kan kan kan?"

"Kenapa?"

Saya cuba nasib, try masuk jarum:
"Tak ada apa-apa..
Kalau buleh owang nak......
pas tu nak......
pastu nak.......
kalau buleh je laaaa.....
kalau tak, takpe...
owang faham,"
(ahahahahaha.. tak habis2 kata faham.. padahal tak berapa pun... hahahahha)

Nanti mesti dia jawab:
"Abang nak ganti tayar kereta dulu. Lepas tu, kira semula macamana. Roadtax insuran lagi kan. Dua-dua kereta pulak tu sekaligus. Kena beringat jugak,"
(~asyik ingat kereta jek)

"Ok...." ~mesti sambil buat muka sedih.

Lepas tu nanti mesti dia cakap lagi:
"Ohooooo.. ini baru sorang ni. Kalau dua tiga empat, botak laaaah kepala...

"Hamboi!! Ada cita-cita ye?"

Mesti dia sengih-sengih..

dush.. dush...

Sekadar gambar hiasan...
Kurus tak kami dolu-dolu?

=)

5 comments:

honeylanz said...

siap ada script! hmm kurus sgt uols ms dulu..agak2 leh x kita kurus balik mcm zaman dolu²..

zh-ena said...

wah sgt la slim slim ain n uncle encem..

entah dpt tak semula bentuk bdn mcm dolu2 tu kan

~ain said...

has.. skrip tu ada tapisan gak tu.. hahaha kurus ke? tak tahu laa boleh jadi gitu ke tak dah...

ena.. slim? masa tu berat baru 40++ hahah cik abang pulak dalam 60++.. Laaaa ni masing-masing dah membesar bagai johan.. memang tak yakin dapat kurus macam dolu2 tu

Zura said...

waahhhh...bagai pinag di belah dua tue....mmg slim...xnk kembali bentuk mase dulu ke...?sure nk nye kan...xpe...usaha tangga kejayaan...

~ain said...

zura.. ntah laaa terpulang kepada takdir.. ahahhah