Pembaca Blog Ini...

Monday, October 5, 2009

Gambar demi gambar (V2)

Dalam perjalanan ke Kundasang jugak
(lepas berhenti makan durian tu)
Berhenti sembahyang Zuhur dan Asar.
Sekali dengan makan kat mana tah..
Tak tahu apa nama tempat.
Ayah suruh order makanan yang sama saja sebab nak cepat.
Jadi kami order nasi goreng telur..
Seperti yang pernah dinyatakan sebelum ini,
makanan di Sabah adalah tidak menepati selera kami seisi keluarga.
Mungkin orang lain ok kot.
Tapi, kami tak berapa laa..
Makan saja lah.
Janji kenyang pun syukur Alhamdulillah..

Dekat depan kedai makan tu, ada tempat jual cenderamata.
Ada jugak pemandangan yang indah.
Pelbagai jenis bunga-bungaan yang berwarna-warni.
Agak berkabus dan sejuk.
Sejuk adalah indah walaupun bisa membuat jiwaku rawan..
hahahahah ~ tak de kena mengena.

haaa... korang jangan bosan tau baca entri pasal pi Sabah ni.

Dalam minggu ni memang akan ada entri pasal Sabah.
Harap bersabar ye, wahai kalian semua...
Minggu depan, saya tak buat dah pasal entri Sabah..

heheheh

4 comments:

zh-ena said...

sejuk2 la best kan..blh peluk cik abg kuat2 hehehehhe

~ain said...

ye.. betul tuuuuuuuuuu

Zura said...

ish ena nie...senset word tue

~ain said...

zura.. entah je si ena ni.. hahaha