Pembaca Blog Ini...

Monday, October 5, 2009

Sambil menyelam minum air, tangkap ikan, belajar berenang semua laaaa... =)

Sebenarnya, tujuan utama mak ayah ajak pi Sabah
adalah untuk menghadiri majlis konvo adik saya.
Itu yang saya bulat merah tu lah adik saya.

Ayah kata,
alang-alang pergi Sabah kan bagus lah
kalau ajak bercuti satu family.

Lagipun,
dah lama juga kami sekeluarga tak pi melancong.

Itulah yang dikatakan sambil menyelam minum air,
tangkap ikan,
belajar berenang...
(ahahhaha pandai-pandai je menambah)..

Apabila ada yang adik-beradik saya yang konvo,
haruslah ada gambar studio beramai-ramai.


Semua pakai selekeh-selekeh je sebab tak rancang pun
nak pi ambil gambar studio.

~cuba tengok cik abang saya..
dah macam Mustafa Kamal dah saya tengok. =)

5 comments:

zh-ena said...

yg plg smart ada lah uncle uncem la..

~ain said...

ena.. paling smart ke? heheheh..

Zura said...

hahaha...lawaklah ain nie...ade plak mcm mustafa kamal...hehehe..

honeylanz said...

congrats utk adik ain!

~ain said...

zura.. masa dia dah gemuk ni, mmg dah mcm mustafa kamal.. ain saje je nak berangan jadi susan menon.. hahahha

has.. TqVm.. doakan dia ada semangat dan keazaman untuk terus maju..