Pembaca Blog Ini...

Wednesday, October 21, 2009

Semalam adalah merajuk


Semalam adalah hari merajuk.
Dari pagi...... sampai petang, membawak ke malam terus je merajuk.
Balik kerja je terus masuk bilik.
Dari duk dekat-dekat terus merepek tah apa-apa kan..

Gila punya kecik hati.
Apa kes? Biarlah..
Yang sudah tu sudah lah kan..
Lagipun, sedangkan lidah lagi tergigit.....
Ini kan pula, suami isteri...

Malam tu, perut lapar...
Hahaha..
Pagi tadi sarapan nasi berlauk.
Itu je pun makanan yang masuk perut mana tak lapar kan.

Hahahah.. dikejutkan. Dia tanya nak makan ke?
Merajuk punya hal, sebenarnya nak.. Tapi.. jual mahal..
Hahahahaha

Hidung ni dah bau ikan goreng. Mesti dia masak ni..
Mesti dia tak nak suh saya masak sebab saya kan tengah merajuk.
(dia tak nak kacau saya yang sedang merajuk)

Tengah malam dah tak bleh blah lapar..
Terus pi mandi.. ahahahha merajuk sampai tak mandi..
Lepas tu, duk atas sofa.
Baru dia datang pujuk.

Dia tanya, "Sayang nak makan ape? Abang pi beli.."
(keh.. keh.. dia tahu laaa saya lapar!)
~ mesti dia dah perabih semua lauk yang dia masak tadi.. hahah
Terus je jawab, "Nak bihun sup dengan kuew tiaw goreng.."
(ahahhahah.. gila lapar punya orang. Sampai dua sekali dia nak!)

Sudahnya, tak habis pun.
Tuuuuuuuuuuuu.. ada dalam peti ais lagi.

~ i love u, abang!!! sangat-sangat.....

5 comments:

zh-ena said...

hehehehehehe ena dh ok merajuk..ain plak sambung..jgn lama2 merajuk tau

~ain said...

ena.. dah ok dah.. semalam je merajuk.. hari ni dah ok.. hahhaha

Sidratul Muntaha said...

mihahaha
smpai 2 tu ko nyah ko order!!
lain kali buat byk2 kali.
nnti boleh dpt belanja free!!
huauhauhuahuhauah!

honeylanz said...

nape merajuk? serius has x pandai merajuk. tp kecik ati ada ;)
ke sama aja? hehehe

~ain said...

ayu. kalau selalu2 dia bosan laa pulak nak layan.. sekali sekala boleh laaa.. hahaha

has.. sama je has.. kecik hati lebih bahaya kot.. lebih2 lai kalau tak diluah.. boleh makan dalam ooooo... heheh