Pembaca Blog Ini...

Wednesday, November 4, 2009

Faham

Hari tu, saya kata saya kureng sikit
kalau surat ke parcel ke sampai kat rumah pak mertua..
Malam tadi, cik abang kata..

"Abang baca entri dalam blog sayang tu. Abang pk gini laaa..
Nanti kita cari peti surat laaaa, ikat kat pagar tangga.
Biar apa-apa urusan surat menyurat sampai kat kita terus.
Sebab abah pun tak duduk sini dah. Abah ada KL je kan.
Jadi sama je laaa, rumah abah bukan ada orang pun.. "

"Ok.... I love u, abang..."
~aksi seterusnya tidak boleh dizahirkan di blog.
Harap maaf! (hahahhahahhahahahhahah.. gelak yang paling jahat di dunia)


~Kenapa ek..
Semakin hari semakin saya sayang sangat-sangat kat cik abang?
Macam pengantin baru je rasanya..
Makin hari makin tak boleh nak berpisah.
Makin hari makin geraaaaaaaaaaaamm ahkak tengok dia.

Saya harap cik abang pun rasa macam apa yang saya rasa.


Hahah.
Hari ini angin baik..
Harap kalian jangan muntah ye sesudah membaca entri ini.

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

wakakakakkaakaakka!!
no komen!!

Maswani said...

faham2 je lah..hehe..

Nurhayati said...

saper lagi nak bermanja kalau bukan ngan suami ;)

honeylanz said...

hahaha.. sama mcm ayu, no komen gak

Zura said...

ecehceh....eloklah tue ♫semakin hari semakin asyik♪...teka senikata lagu ape tue...

zh-ena said...

setiap hari rasa mcm pengantin baru ok aper,

hehhehehehehe cakaran harimau la tu :p