Pembaca Blog Ini...

Wednesday, November 4, 2009

Risau


Tadi kan angin baik.
Tetiba nak sms cik abang.

"Abang, i love u soooooooooooooooooooo much!"
~ huruf 'o' tu memang banyak macam tu tau.

Nak tahu dia balas apa?
Dia jawab..

"Dah makan ke belum?"

Hahaha..
Tak romantik langsung!!!
Balas laaaa i love u toooo ke....

Sebenarnya dia risau tau sebab saya tak makan sangat sekarang ni.

Dia sedih laaa sebab saya tak makan.
Selalunya saya makan sama je banyak dengan dia makan.
Kadang-kadang siap ngecek dia punya makanan dia pulak.. (serius ok)
Dia ok laaa kan, lelaki.
Saya ni......... (jawab sendiri)

(Padahal dia tak perasan saya makan roti banyak.. ahahahhahahah)

4 comments:

Zura said...

luluhnye hati suami xromantika di amor

zh-ena said...

suami ain risau kat ain tu

~ain said...

zura.. hahah bukan luluh dah .. berpeluh seme ada.. hahah

ena.. ye lah sebab rakan makan dia dah pasif bab2 makan.. haha

~ain said...

zura.. hahah bukan luluh dah .. berpeluh seme ada.. hahah

ena.. ye lah sebab rakan makan dia dah pasif bab2 makan.. haha