Pembaca Blog Ini...

Monday, December 14, 2009

Abang pergi Bandar Melaka

Lepas naik dari cari remis pagi Jumaat tu, abah ajak cik abang pi round bandar Melaka.
Saya tak ikut serta laaaa sebab saya kan nak tolong mak masak makan tengahari. (hahahahahahhaahhahahahah)
Lepas tu pesan kat cik abang nak FM..
Cik abang terus je beli dua ketul.
Hmmm.... suka!!

Ini abah dan adik ipar saya yang
nak sambung belajar kat Shah Alam tu.

Ini pula, gula-gula hati saya (nama baru kah?)
bersama adik ipar saya juga.
Saya ada ramai adik ipar.
Suami saya anak ke-3 dari lapan adik-beradik.
Maknanya, saya ada 5 adik ipar di belah suami.

Ini adik ipar perempuan yang bongsu
bersama adik ipar yang bongsu!
berlatar belakangkan kapal besar gedabak!

Harap-harap mereka semua seronok
walaupun tanpa saya! ~ayat poyo tahap gaban!

5 comments:

Zura said...

ini mesti cik abang di paksa snap gmbar nie...

abang said...

ayat orang kena tinggal ha ha

zh-ena said...

lama tak pergi ke bandar melaka

honeylanz said...

xpernah posing dpn bas merah ni lagi...

~ain said...

zura.. ain tak paksa. dia yang rela.. hahahah

abang.. tak kesah pun kena tinggal kalau setakat pi bandar melaka tu.. heheh

ena.. ain pun lama tak pi. last2 dulu masa sekolah rendah..hihi

has.. ain pun tak pernah posing kat situ.