Pembaca Blog Ini...

Tuesday, December 15, 2009

Port Dickson!

Petang Jumaat bertolak balik ke Serdang semula.
Icah dan imah ikut sekali sebab diorang kena 'jaga' ayah.

Abah ajak berhenti kejap di Port Dickson.
Kami pun turutkan sajalaaaa.
Jangan tak tahu,
ini adalah kali pertama saya berhenti kat sini.
Hahaha..
padahal dah beratus kali duk ulak alik balik Melaka lalu Port Dickson.
Tak pernah sekali pun singgah.....

Cari FM laaaaa..
Apa lagi!
Beli satu ketul je sebab tak ada yang menarik.
Semua nya biasa sahaja.
Saya bersama keluarga belah suami.
(saya raa seperti bibik bila pakai skirt macam tu..
Saya lupa bawa seluar lebih.
Kira ok laaaa kan dari pakai t-shirt je kan tanpa skirt atau kain..)

Sampai rumah, rehat jap...
Terus pi Jusco.
Shopping sikit!
Sikit je.......



3 comments:

zh-ena said...

awek cun tu

Zura said...

ari jumaat lepas zura br je g PD nk survey tmpat tuk aktvt kelab sukan comp...

sama je muke krg,...hehehhe

~ain said...

ena.. awek ke? yang tengah2 tu awek lagi ke? hahahaha

zura.. ye ke? nama pun adik beradik!