Pembaca Blog Ini...

Saturday, December 5, 2009

Mimpi yang Ngeri di Siang Hari! Ngeri kah?

Saya mimpi ngeri tadi..

Saya kena culik dek orang jahat.
Orang jahat itu bawa saya naik bot jauh ke tengah laut.
Kemudian, tiba-tiba bot tu karam (bot karam ke?).
Orang jahat tu tak reti berenang.
Saya pulak yang selamatkan orang jahat tu dari mati lemas..
Hahahaha... Sungguh kelakar!

Lepas tu, tiba-tiba datang seekor makhluk pelik.
Pelik sangat2. Besar dan panjang macam ular gergasi.
Giginya tajam dan memang mengerikan!
Sangat menakutkan....
Saya tiba-tiba saja ada dalam masjid,
kemudiannya kami ramai2 dalam masjid itu membaca 3 qul
(Surah An-Nas, Al-Ikhlas dan Al-Falaq)...

Lepas tu, tetiba saja ada orang ketuk tingkap dan memberi salam!
(Ceh.. cik abang saya baru balik rupanya!?
Tak bawa kunci rumah main ketuk2 tingkap pula)

4 comments:

Anonymous said...

baik hati sugguh g selamatkan penculik tuh..heheheh

Zura Tahir said...

klau mimpi ngeri org kacau xpe...jgn mimpi indah di kacau mmg berbulu je...

~ain said...

has.. tah laa ek macam mana jadi baik hati pulak dalam mimpi tu..

zura.. itu laaa pasal.. nasib baik laaa dia kacau, kalau tidak menggelupur ketakutan laaa..

zh-ena said...

hehehehehhehehe kesudahan yg tak menggerikan