Pembaca Blog Ini...

Sunday, December 6, 2009

Naim sudah dipotong!

Selamat akhirnya!!



Semalam, Naim sudah selamat dipotong!

Hmm.. biasalah kan!
Budak-budak lelaki, bila sampai masa haruslah dipotong.
Demi untuk kebersihan dan kegagahan di masa hadapan! Hahahaha.
Alaaaa... sedikit je pun potongnya.
Dua tiga hari lagi dah boleh berlari dah!

Kira bagus laaa Naim kan. Darjah 1 dah berkhatan.
Ada yang Darjah 6 baru sunat.
(matilaaaa kena sekeh kepala dengan dia kalau dia baca entri ini)

Saya call Naim,

"Aim, aim sakit tak?"

"Sikit je" ~sedih je jawapan dia.

"Aim nangis tak?"

"Sikit je" ~masih intonasi yang sayup kedengaran.

"Wah... aim kuat laaaaa!!"~aku bagi kata-kata semangat. hehehe.

~Tak de dah dengar dia ejek2 saya penjual carpet (sebab saya bawa tikar buluh naik bas)

Saya tak dapat balik nak tengok Naim berkhatan sebab baru je lepas balik hari tu.
Saya baca dan ambil gambar dari blog Icah saja.
Lawak je... Jom baca kisah Aim semalam!


8 comments:

Zura Tahir said...

skrg nie ade kekdah baru nk khatan...

Anonymous said...

anak sedara opismate has ckp... mak uda, mcm kena gigit dek rimau! huhuhuhu

~ain said...

armouris.. bagus sungguh entri tentang berkhatan itu..

~ain said...

zura.. ye.. kaedah yang lebih mudah dan cepat sembuh. 3 hari dah boleh berlari dah budak2 tuu..

~ain said...

has.. auuuuuuuuuuw.. kena gigit rimau.. hahahaha.. ngeri tuuuuuuuuuu!!

~Eila Nur Kaseh~ said...

ain..pas ni aim dah jadi anak bujang..tukar suara dan bdn tambah gantang..hehe

~ain said...

kak eila.. itu laaa pasal.. tak de dah 'baby' kat rumah mak.. kena bagi mak cucu laaaa macam ni.. hahahhaha

zh-ena said...

potong..potong...
dah potong pun naim erkk
jgn asyik nk berjln ajer nnti tak pasal2 bentan plak