Pembaca Blog Ini...

Tuesday, December 8, 2009

Surat... Pelbagai Surat!

Petang semalam singgah rumah abah sebab nak ambil surat.
(Kami masih tak beli peti surat lagi.
Jadi, urusan surat menyurat masih di alamat rumah abah)

Abah ada kat rumah dia di Setiu ni sejak hari raya haji lagi.
Dia kata nak balik Gombak hari Khamis ini
(lepas kereta dia siap baiki).

Terkujat kejap tengok surat yang banyak di atas meja.
Semuanya adalah surat untuk saya.

Surat dari ETIQA..

Surat dari Bank Islam..

Eh..
macam-macam surat laaa..

Yang dalam dua botol tu, perfume dari Bandung.
Adik saya pos..

Satu untuk saya (kuning)..
Satu untuk cik abang (biru).
Tapi, saya lebih suka kan yang biru tu..
Wangi sangat!!! walaupun bukan yang original
Ini adalah FM dan kopi
(kopi dari Bali kot..sebab bau dia macam kopi..)
dari Kak Eila
atau lebih dikenali oleh cik abang saya sebagai Kak Eila Bebelog.
Sebab saya mengenali Kak Eila melalui blog.
Terima kasih laaa kak eila ye!
I love it!pssss....
Bukan Kak Eila Bebelog aje tau
Ada juga, Ena Bebelog
Zura Bebelog
Ayu Bebelog
Has Bebelog
Sha Bebelog (mrs lvoe)
dan ramai lagi...

Semua yang saya kenal melalui blog
adalah dipanggil bebelog oleh cik abang saya..
Saboooo je laaaa korang ek!!
heheheh

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ayu bebelog dikatanya aku?
adehh!!

~ain said...

saboooo je laaaa ayu oiii.. hehehe

zh-ena said...

hhehehehehheheh ena bebelong yea :D

Zura said...

bebelog xpe jgn goblok sudah...hahaha