Pembaca Blog Ini...

Monday, February 1, 2010

Hidup Tanpa Suami

eh.. eh.. dua hari setengah sahaja lah!!
Saat ini, saya berada di Serdang.
Esok pagi ada kerja sikit di UTM.
Malam esok naik bas semula balik Permaisuri.
Pagi Rabu dah boleh lok lok balik kan kan kan kan?

Malam tadi, saya naik bas ekspress tanpa ditemani oleh cik abang!
Walaupun ada orang ramai di dalam bas itu, saya tetap rasa bersendirian.
Bas gerak dari Permaisuri jam 8 malam.
Tiba di Kajang jam 7 pagi tadi.
Hampir se round jarum jam berpusing.
Sakit bon*** ku duduk lama! hahahhaha

Cik abang tak boleh ikut
sebab hari ini dia ada meeting penting.
Tak boleh cuti.
Tak boleh sama sekali.
Meeting gila babun punya penting.
Babun pun tak gila macam meeting dia.
Malam tadi, dia siap-siap keluarkan baju kemeja dia
dan buh siap-siap dalam beg (dia kena pi teman pak dia tidur)..
Biasanya dia pi keje pakai baju biasa saja.
Kalau meeting gempak gila macam hari ni,
baru lah dia akan pakai baju lebih hangat lain dari biasa.

Saya doakan meeting cik abang sukses gila babun juga hari ini.

Kenapa saya buat entri ini?
JAWAPAN: Sebab saya sudah mula rasa rindu kat cik abang!

No comments: