Pembaca Blog Ini...

Saturday, March 20, 2010

Karikatur di PBAKL 2010.

Di PBAKL 2010,
kami ambil peluang untuk
ber 'karikatur'!
Kena bayar laaa...
Mana ada free kan?
Kalau berwarna, satu kepala RM20.
Kalau tidak berwarna, satu kepala RM10 saja.

Karikatur imah dilukis oleh abang
baju pink tu.

Inilah hasilnya..
Wajah imah setelah
di 'karikatur' kan.

Icah ...
Siap bergambar dengan pelukis karikatur dia.
Mamat ni redho je melayan icah yang cerewet.
Bukan melayan apa.
Macam-macam dia nak suruh pelukis tu buat.
Buat scooter
laaaaaaaa....
Nak baju warna hijau laaaaa....
Mata warna coklat laaaaa....
Inilah hasilnya.
Untuk si cerewet, pelukis tu buatkan
background awan
dan burung untuk dia.
Karikatur kami berdua pula,
dilukis oleh mamat yang tengah-tengah tu.
Kenal tak?
Haaa.... ye laaaa betul laaa!
Itulah Syem Raja Lawak
3.

Ala.. yang "Hello!!! Nak kopi ke nak milo!" tu....
Inilah hasilnya....
Sama tak?
Rasanya satu je yang sama.
Tang pipi....
Sikit punya meriah pipi kami berdua!
HAHAH..
Icah kata,
macam adik beradik pun ada gak.
Ye ke?

Cik abang kata,
dia nak hantar pi buat frame
kan gambar ni.

7 comments:

Hasan Amran said...

wow! bestnya PBAKL...
argghhh!!! tak berkesempatan nampaknya...

anyway nice entry...
will come back again...

zaza said...

Tomei2.. hehe.. Banner kat dh tkr baru ye? cantik gak!

honeylanz said...

comel nye...mmg wajib frame tu

~ain said...

hasan amran.. aik? nama ayah kita sama laaaa.. mmg best pun pi PBAKL ni.. hehee.. terima kasih...

~ain said...

kak zaza.. ye baru tukar sbb dah abis mood anniversary! cantik ek? terima kasih ....

~ain said...

has.. comel kan? pipi masing-masing sangat debab.. hahaha

zh-ena said...

heeheheheheh ada gak la iris2 karikatur muk ain tu :D