Pembaca Blog Ini...

Friday, June 4, 2010

Bagaimana Masa Terbang!

Naim...
Masa ayah baru balik Sudan.
Naim suka dapat coklat banyak.

Masa harijadi Naim yang ke-4
(kalau tak salah)
Suka bila dapat hadiah banyak.
Topi, kak icah dia buat...

Masa balik tadika.
Masuk dalam sangkar kucing.


Kecik-kecik lagi memang suka buat muka macam tu.


hahahah..
Cium ayah macam tak ikhlas je muka dia.

Masuk pertandingan mewarna.
Tapi, kalah.. hahahahha
Sebab dia lambat siap.


Dengan kawan di tadika.
Hazim..
Berapa kali Naim baru dapat Hazim tu..
Tapi, comel ...


Main tanam-tanam badan kat pantai.


Test bawa kereta ..

Telinga yang capang..
Fesyen rambut kegemaran dia dulu, BOTAK!!!


Bergambar di Putrajaya.


MAHA Putrajaya.
Yang pertama kot.

Sibuk nak beli strawberi masa kat Cameron Highland.

Masa ni duk tunggu semua orang berhenti solat kat masjid di Port Klang.
On the way balik masa nak ambil saya habis praktikal.
Saya praktikal kat Port Klang tau dulu..
Naim pura-pura sakit perut sbb tak nak solat..
HAHAHAHA


Tidur dalam kereta..


Bersama rakan subahat dia sejak kecil.
Kurus je Naim.
Sekarang dah bertukar, rakan subahat dia dah kurus.
Dia lak gemuk.. hahahah


Tahun berapa ni ek? 2004 kot.
Sebab masa tu ayah pakai proton saga biru.
Mak pakai wira putih tu.


Dengan rakan subahat lagi.
Sepupu yang paling rapat.
Dari kecik main sesama.


Pakai spek si Icah.


Terjun dalam tangki air kat kampung.
Bukan main seronok lagi.


Sekarang dah besar.
Dah darjah dua.
Tapi, manja gile..
Terutama sekali dengan kak icah dia.
Dengan saya tak manja kah?
Tak ..
Dia suka saya kalau Icah tak ada.
Atau saya kata nak kasi dia duit ke, pi bawa jalan-jalan ke..
Baru laaaa dia nak kawan dengan saya..


Kalau tidak, siap ejek saya tidur berdengkur laaaaa
Kata kereta saya kecik laaaaa
Siap cakap tak nak ajak saya pi tengok wayang sebab saya tak de duit..


Mengada tak mengada macam tu?

5 comments:

chugie said...

moga2.. doakan naim jd budak baik k..

CkDs AhRa said...

hahaha...(Jangan jadi mata duitan sampai besar sudahlah..
Contoh dekat-dekat dah ada tau!)---ayat nie tak bleh blah ar...tapi aim mmg come masa kecik....cute gila!!!

~ain said...

chugie.. amin!!

~ain said...

ck.. hahaha.. ayat tu dah kena tapis dek FINAS dah... hahahh

cute ke? tang telinga dia yang capang tu.. laaa ni tak capang dah sebab dah tembam pipi dia.. heheheh

CkDs AhRa said...

dah kena tapis ek???ayat sebenar cam mana??hahahha..nak gak tahu...
lama dah tak jumpa aim kan...tak perasan plak tahap kecapangan tu..hahaha