Pembaca Blog Ini...

Sunday, June 6, 2010

Ingatlah orang tersayang!

Petang tadi dikejutkan dengan berita adik ipar
terlibat dalam kemalangan jalan raya.


Tergelincir, terbabas ke tepi jalan.
Kereta terbalik belah driver.
Nasib baik driver tak apa-apa.
Syukur laaaa!
Alhamdulillah.........


Kemalangan memang malang.
Sudahlah melalui saat-saat yang mendebarkan.
Malah, poket juga malang.....
Malang juga sebab kereta masuk bengkel.
Payah nak gerak.


Tayar pecah..
Sebab utama kemalangan.
Tak dapat kawal kereta dan terbabas.


Tarik kereta ke balai polis...

Sedih nya tengok kereta dia!


Kereta calar sikit pun saya rasa macam nak menangis!
(Ok.. saya memang emosional punya orang)


Berhati-hati di jalan raya.
Ingatlah orang tersayang......


{Risau betul bab-bab tayar ni..
Rasa nak pi beli tayar baru sekarang jugak}

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

malang selalunya tak berbau ler ain.
bend adah nak jadi.
kadang - kadang kita beria2 jaga itu ini..
tpi kalau memang rezeki nak kena..kenalah jugak.

~ain said...

ye jugak kan..
semua tu penyebab je kan.. kalau dah nak kena, buat laaa apa pun tak jadi gak kan

Mama Hanim said...

kena mana tu. kelate ko?

~ain said...

mama hanim.. ini kat sempadan setiu dan tganu..