Pembaca Blog Ini...

Wednesday, July 28, 2010

Projek Menjahit Manik 1

Masih ingat entri menjahit manik secara online?


Malam tadi, saya dah mulakan operasi menjahit manik.

Setengah jam jahit banyak ni je..
Maklum sahaja, skill sudah tumpul.Malam tadi, tidur pukul 2 pagi.
Siap jahit manik simpul kat dua dua belah lengan baju
dan dua kuntum bunga.
Apatah nama bunga tu.


Saya tak pandai ikut instruction sangat sebab tah laaa....
Daya imaginasi yang kurang kot..


Cik abang yang tengok gambar,
kemudian suh saya buat gini.. gini..
masuk sini, sana, sini......
Saya ikut je....


Orang kerja buat bangunan memang
berdaya imaginasi tinggi, kan?


Nanti bila sudah siap, saya tunjuk.
Dengan syarat, jangan kutuk keteraburan jahitan saya.
Saya ini amatur.. amatur...


Ada dua pasang baju lagi yang memerlukan jahitan manik.
Harap-harap janganlah keazaman saya kecundang di tengah jalan.



4 comments:

Tihara said...

jahit manik i kena sabar kan ain..tp bila dah siap cam best je kan kan :)

honeylanz said...

ralit kan menjahit manik nih? tp excited nk tunggu siap..

~ain said...

kak tihara.. memang laa.. kena sabar. sampai macam nak patah pinggang... cik abang kata, lain kali tak yah buat laa.. tempah je.. heheh

~ain said...

has.. bila dah mula, memang macam tak mau berhenti sbb nak tgk siap cepat2..