Pembaca Blog Ini...

Friday, January 14, 2011

Permainan Tradisional

"Hello.. Along, along nak cakap dengan Aim ke?
Along, Aim dah pergi kokurikulum dah. Masuk PRS (TKRS) dengan Permainan Tradisional."


"Permainan tradisional apa yang Aim main?"


"Tah.. Aim pun tak tahu lah!"


Adoiii!!!

8 comments:

Joy said...

adohai..aim oh aim.. ehh lupa lak nk tanya myson masuk apa lak ;)

ArELeEz said...

p'mainan tradisional, ek? hmm.. leez sker congkak ngan batu seremban. best!

~ain said...

joy.. dia tak ingat kot apa nama permainan dia main tu.. dia siap cakap, "Takut Aim kalau kena masuk kelab badminton sebab dia tak pandai main.." hehhe

~ain said...

leez.. dedolu selalu main batu seremban.. congkok tu tak reti main.. heheh

.imah. said...

along. bukan PRS laa. TKRS. ape laa, salah dengar laa tu. haha. ;p

~ain said...

hahah imah.. dia cakap dgn suara serak2 dia tu.. mana along nak dgr sangat.. heheh

Tihara said...

batu seremban..best :)

~ain said...

kak tihara.. entah mengapa namanya seremban kan? mengapa tidak, kuala lipis atau serdang atau gua musang? hehe