Pembaca Blog Ini...

Saturday, January 15, 2011

Piiiiiinnnnn... Piiinnnnnn.. Piiinnnnnnn!

Tajuk tak boleh blah dah. Heheheh



Pagi tadi (memang pagi ye. Pukul 9 gitu laaa),
saya tengah terkebil-kebil biji mata sebab tak boleh tidur dah.
Tiba-tiba, gegendang telinga berdengung
dek bunyi hon motor Abang Posmen.
Kuat betul bunyi hon dia.
(tajuknya tu bunyi hon motor Abang Posmen lah tu ye.)



Saya pun, "Abang.. Abang.. Posmen laaaa.."
~Saya memang kalau nak keluar kejar posmen
time tengah bermalas-malasan atas katil
memang tak dapek laaaa nak segera.
Maklumlah.... ( paham-pahamlah sendiri)



Abang pun bangun dan ambil kan bungkusan besar laaaaaa sangatnya yang berisi baju!



Baju ok.. Baju....
Baju bukan sebarang baju.
Ini t-shirt muslimah ye..
Bukan sebarang t-shirt muslimah ni.
Ini t-shirt muslimah kiriman Ayu...



Kitorang kan kembar tak seiras.
Lain mak pak pulak tu.
Jadi, saiz pun ala-ala je.
Saya nak try2 je pakai sebab tengok macam cantik je kan...
Rasa macam besar lah. (perasan diriku kecil seketika)
Cik abang kata,
"T-shirt Muslimah memang lah besar.
Kalau ketat, tak delah muslimah mana! Kalau kurang satu saiz lagi pun ok jugak kot."




"Yolah... Yolah..."



Terima kasih, Ayu.
Sangat-sangat suka kainnya sebab jenis tak panas.
Macam tahu-tahu je saya tak ada t-shirt warna macam ni...
Kata kembar kan.. Haruslah memahami citarasa.





Lepas tu, cik abang ajak pi pasar beli makanan
sebab dia boleh baca isi hati
saya yang malas nak masak hari ini. HAHAHA



Tetiba macam nak tambah koleksi (baru sehelai) t-shirt muslimah...
=)


10 comments:

Joy said...

pinn..piin..lama x dgr bunyi hon abg posmen ;)

Tihara said...

cantik ;)

ArELeEz said...

wah! bestlah sbb bangun2 dpt baju baru! he3..

PUANSTOBERI said...

ponn..ponn..ponn...
tehehehe.. nati ain da pakai tempek la gambau. akak tingin gak nak pakai tshirt muslimah ni..tapii... (fill in d blank) :P

Sidratul Muntaha said...

kembar tak seiras dtg jenguk..
dah smpai rupanya baju tu..

~ain said...

joy.. duduk rumah tinggi mana nak dgr bunyi posmen.. hehhe

~ain said...

kaka tihara.. kainnya juga cantik...

~ain said...

leez.. sebelum tu dah mimpi dah. tu yang takleh tidur tu.. hahha

~ain said...

kak reen.. wah! harus jadi model gituuuuuu! malu i... =)

~ain said...

ayu.. iye dong udah sampai.. sudah selamat dipakai pergi pasar... heheh