Pembaca Blog Ini...

Monday, March 21, 2011

Pukal

Bila tiba musim cuti sekolah, semua orang berebut-rebut nak berkahwin..
Mungkin sebab masa tu ramai orang available kan.

Kawan-kawan saya pun ada juga yang berkahwin.
Ramai juga..

Oleh sebab tak sempat buat entri satu persatu,
meh laaa kita ucapkan tahniah kepada mereka dalam entri ini.
Macam wish secara pukal... Gitu......!

heheh



AMARAN:
Saya cilok gambar dari FB.
Hahaha Sesuka hati.
Semua pun gambar dalam entri ni saya cilok
sebab mostly kenduri diorang saya tak dapat datang.
Mana nak ada gambar dari kamera saya, kan?
Maaf lah ye kepada tuan epunya gambar.
hehehe




Ok, kita mulakan dengan sepupu saya (adik-beradik sesusuan).
Inilah pengantin di Dewan Sri Siantan tu.
Syazana & Firdaus


Wingmate (bilik dia depan bilik saya) di UiTM Segamat.
Cik Chom dan suami....
(Yang belakang tu semua wingmate jugak)



Liza dan suami.
Liza ni kawan UiTM Shah Alam.
[Ini rakan sekongkol kalau JPA lambat masuk,
pi tanya kat HEP secara berganti-ganti.]
hehehe



Suka sangat pengantin yang simple-simple macam ni.
Still 'gojes' walaupun tanpa aksesori yang sarat marat.
Sakinah dan suami (Dalam FB: Aku Alang)
Collegemate di UiTM Segamat.


Syiela dan suaminya.
Ex- student saya...



Norehan dan suaminya.
Classmate di UiTM Shah Alam.



Shamliza dan suaminya manis berbaju rona hijau putih.
Sedih sikit cerita pasal Sham ni.
Pagi dia bersanding, malamnya ditimpa kemalangan.
Melecur teruk kena air panas di kaki.
Semoga cepat sembuh.. =(



Maryam dan Amir.
Dua-dua kawan sekolah menengah.
Dorang berdua ni dulu suka nau bergaduh.
Main ejek-ejek laaaa apa laaa..
Sekali, eh.. kahwin laa pulak! hehe



Dan.. Ini pengantin lapuk.
Tapi, boleh aaa nak wish sekali secara pukal tu.
Hawa dan suami.
Kawan sekolah menengah jugak...


Kepada semua yang di atas,
Selamat Pengantin Baru.
Semoga kekal ke akhir hayat!


Terima laaaa lagu ini dari saya..... (ahaha tetiba rasa macam poyo lak)

Daaaaaaaaaaaann....


Minggu depan, akan berlangsung majlis
Idot dan Asyraf pula...
Maaflah, tak dapat nak pi.....
(Sabar, dot! Dah pandang-pandang jeling-jeling dah tu)



Ehem.. ehem..


yang ini...


dan yang ini.....



Bila lagi?



Semoga kebahagiaan milik kawan-kawanku sekalian!



~Amin~


6 comments:

Zura Tahir said...

ramainye dh kawin...

puanstoberi said...

wahh..ramai kawan kawen yer..KEkda ni da abis dah...jarang2 da dpt jemputan kawen kawan. Ada pun anak2 opismet yg kawen. Huhuhu

MUN said...

Ain..salah seorg kawan Ain,Shamliza tu.,suami die SPP 3 UDA la..hehe..dah jadi permanent staff pun .Fadhlur Fahmi nama die..kami pun dapat kad undangan dari suaminya itu..hehehe..sangat kebetulan..

~ain said...

Zura... yelaa.. tak lama lagi semua dah bercucu.. kikikiki

~ain said...

kak reen.. tak lama lagi cucu staff pulak kawin kak.. hehhe

~ain said...

Mun... ye ke? aaaaaaah, dunia ni sederhana kecil! =))