Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 18, 2012

Terjebak


Petang-petang lepas balik kerja dulu layan Tentang Dhia. Sekarang, terjebak dengan Gemersik Kalbu pulak. Memula tu tak nak tengok sangat. Sebab nanti kang ter 'feeling' lebeh. hahaha .. Tapi, cik abang A.K.A penggemar drama Melayu sibuk duk buka TV3 je pepetang. Maka, memang terjebak lah jugak.


Drama ni adaptasi novel juga kan?
Tukar nama penulis je Arini Eva konon.. hehehe.


Saya tak berapa suka Aqasha sebab beliau mengingatkan saya kepada 'seseorang' yang pernah hadir dalam hidup saya di zaman silam. Tapi, bila tengok beberapa babak dia nakal ejek Arini Eva perempuan gemuk yang berlindung di sebalik nama yang indah macam syiok sendiri pulak aku. hahaha


Lepas tu, terkeluar lah ayat gini dari mulut saya, "Best laaaaa Aqasha.." sambil meniarap lepas tu goyang-goyang kaki.. buat aksi gatai.. hahahahha


Lepas tu, cik abang tepuk bont*t saya dan cakap.. "Dia ni pantang tengok orang romantik sikit, mulalah gatal!" Hahahaha.. Ada orang jeles rupanya! Ampun.....


[Aqasha macam tak 'ngam' sangat dengan Ayu Raudah dalam drama ni]

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

aksi gatai tu aku tak tahan!
ahahaha
samalah la jol
tpi aku angau klu tgk citer korea..

zh-ena said...

uwaaaa sama la ena pun terjebal lg sekali..smp solat pun terkocoh-kocoh jea..mrhg suami ena

~ain said...

ayu.. hahhhaahha sekali sekala terkenang kenangan lama.. gitew...

~ain said...

ena. itulah.. selalunya bila iklan cepat2 solat maghrib. iklan tv3 kan lama, ah abis solat pun tak selesai lagi iklan dia..

Tihara said...

best eh cite ni..leh la layan nt :)

~ain said...

kak tihara... layaaaaaannn...

ArELeEz said...

aah. macam xde chemistry. lagik sker maya karin ngn aaron aziz dlm ombak rindu. owh.. abang besor.. ahaks3..