Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 28, 2009

Penimbang berat...

Selepas suami saya mengecilkan hati saya secara tidak sengaja, apa lagi seperti biasa dia nak memujuk laaaa...

Nak tahu apa dia buat untuk memujuk?
Bukan meninggalkan notes yang membuat hatiku berkembang...
Tapi, dia membelikan saya sesuatu seperti ini....

Cantiklah penimbang saya?? hihihihijau gituuuuuuu!!!!

Katanya, dia memang support benar saya nak turunkan berat badan. Dia tak berniat pun nak buat saya kecil hati...

Tapi, saya pulak menjawab...

"Alah, saje je laaa tu nak perli owg kan?? Siap duk beli penimbang berat lagi sebab nak bagitau owg masih berat kan kan kan kan??"

Hehhehe.. sebenarnya, saya saja2 je buat2 mengajuk. Padahal sebelum2 ni pun saya memang banyak kali dah pesan kat dia belikan penimbang berat ni..

"Alahai, sayang oii.. Jangan lah merajuk lagi. Memang lah manusia semua berat, kalau tak berat tu bukan manusia. Manusia kan berjisim... Lagipun, kalau setakat nak bagitau sayang ni masih berat, hari-hari abang boleh bagitau sebab hari-hari abang rasa tau.. tau.. tau..."

HAHAHAHHAHAHAH.. ntah apa apa tah laki aku ni punye modal memujuk.. takde kene mengena langsung...Sudah lah begitu, berbaur 21sx pulak tu..tak senonoh....HAHAHAHAHA....

Malangnya, penimbang itu sedikit ngek ngok.. Bayangkanlah, untuk menguji ketepatan penimbang ini, saya testing2 laaa kan... Saya timbang waktu pagi jadi 75kg, tengahari 74kg, petang 73kg, malam 72kg, tengah malam semasa bangun kencing 71kg... Pagi tadi bila timbang 70kg pulak.... Ahahahahhaha apa jenis penimbang kah ini?? Rasanya nak kan sesuatu seperti ini laaa pula....

2 comments:

ZH - Ena said...

ha'ah la cantik la penimbang tu..ena pun baru jea beli penimbang gak..nnti ena snap2..

ala ain merajuk ala2 manja la tu :D

norainiammran said...

ena.. cantikkan? tapi, ain nak beli yang lain la.. yang digital nye.. yang itu tak tepat lah.. sakit hati je.. hehhe