Pembaca Blog Ini...

Thursday, February 26, 2009

Masih bengkak matanya...

Saya kena jaga exam pagi tadi.
Suami saya masih MC. Mata nya bengkak lagi..pipi pun nampak macam belum surut lagi..
Kesian kesian gak.. Tapi, saya suka tiru gaya mta dia yang sepet sebelah digigit lebah itu.. hehehehe...

Petang ini kami mahu bertolak ke Serdang dah. Kereta belum servis lagi.. Asyik tertangguh-tangguh saja..

"Sayang, abang ngantuk lah. Sayang pergi lah jaga exam dulu pagi ni. Nanti lepas sudah tu, sayang hantar kereta kat rumah lah, abang g servis.." ~kesian suami saya.. Mungkin efek ubat masih ada dalam badannya kot. Sebab itu lah dia tidur awal malam tadi dan masih mengantuk lagi pagi ini..

Saya biarkan saja dia tidur. Saya ke kolej pukul 8.30 pagi. Jaga exam. Pukul 11.30 saya hantar kereta ke rumah. Saya terasa teruja nak balik ke pekan halaman saya (bukan kampung halaman) hehehe... Saya cuci-cuci baju, jemur-jemur baju dan masak sedikit sarapan untuk suami saya.. ~~ lewatnya bersarapan..

Saya ada kelas pukul 1.15petang hingga pukul 5 ini.. Lepas itu baru nak chow sin chow, berangkat ke Serdang...Teruja nya saya.. RAsa nak nyanyi lagu sudirman "Balik Kampung" saja..

"Perjalanan jauh tak ku rasa, kerna hatiku melonjak sama, ingin berjumpa sanak saudara yang selalu bermain di mata..." ~udah-udah lah tu.. :)

Nota Kaki: Kesibukan saya menyebabkan saya menjadi seorang yang tidak sempat nak upload gambar.. Maafkan saya memaksa anda semua membaca entry bisu tanpa gambar...

1 comment:

zh-ena said...

gembiranya hati nak blk kg..hati2 dlm perjalanan