Pembaca Blog Ini...

Thursday, May 28, 2009

Jiwang si Paku Karat

Hahah.. tiba-tiba malam ni rasa nak jiwang lak.. Ini lagu zaman-zaman saya bercinta dulu tau. Suami saya masa tu tengah romantik lagi sekarang dah tak romantik siap menaip dan print lagu ni atas kertas warna pink.. hik hik hik..

Lawak..
Saya rasa walaupun saya sukakan lelaki romantik, tapi sekarang tak pe laa tak romantik pun... Asalkan dia sayangkan saya yang 'comel' ini..



Sila bayangkan.. Cinta menusup masuk ke dalam hati..
Hmm.. saya sayang suami saya sangat-sangat!!
Abang .. I love you..

Ok..
saya dah penat! saya nak pergi peluk suami saya
Esok kena bangun awal
Ok. tata..

~Maaf kalau anda semua rasa nak muntah.. heheh

5 comments:

Abe smart said...

ha ha ha lwak betoool

honeylanz said...

ohh.. mmg best gak lagu nih. ain, tul la x romantik x pe, janji sayang sepenuh hati ..hehe

zh-ena said...

hehehehe jiwang karat gak hubby ain erk

sayaNORA said...

ha ha ha berterus terangnye AIN!!!!
abis knora nk peluk sape taim jiwang2 ni??HUHUHU

norainiammran said...

abang.. hahaha.. gelakkan dia!!

has.. ye romantik tak pe.. tak romantik pun tak pe.. heheh

ena.. hahah.. dulu je karat sekarang dah taruk pencegah karat dah. hehe

sayaNORA.. heheh.. ain ni telus orangnya. kak nora kena lah cari sape-sape yang halal dipeluk!! heheh