Pembaca Blog Ini...

Wednesday, September 30, 2009

2 hari lagi..


Gila punya tak sabar...

Cepat lah malam.. cepat lah pagi balik..
Petang Khamis lepas cik abang habis kerja, kami akan bertolak ke Serdang.
Jumaat pagi bertolak ke Sabah.

Malam ni kena siapkan kemas baju semua.
Malam ni pulak, saya ada kelas...
Dah balik kelas malam, tentunya sudah malas nak kemas2 ni kan...
Ingatkan nak balik rumah awal Khamis. Boleh kemas-kemas baju hari Khamis.

Malangnya abang ipar terpaksa pinjam kereta cik abang.
Ada kesulitan dan kesilapan dari segi teknikal.
Jadi, cik abang pakai kereta saya.
Kena tunggu cik abang balik petang laaaa baru saya boleh balik..
Demi menjaga nilai-nilai kekeluargaan, saya redho kan saja.
Lagipun, Rabu dan Khamis bukan beza jauh sangat kan?
Apa ada hal kan?
heheheh..

Petang ni, siap angkat kain baju semua longgong depan tv.
Lepas balik kelas, terus lipat2 masuk beg.
Kami berdua je pun, tapi barang banyak macam 20 orang punya barang..
Nanti-nanti bila dah ada anak, haaaaaaaaa.. kena tukar kereta laaa gamaknya.
Tukar kereta? eeeeeeeeeee.. seronoknya!

Sebenarnya, bukan pi jalan-jalan Sabah tu yang seronok..
Tapi, waktu berharga bersama seluruh ahli keluarga itu adalah yang paling indah..

5 comments:

zh-ena said...

tak sabar nak holiday erk..

hati2 di sana nnti

honeylanz said...

happy holiday! br bc mag mlm td. pasal sabah salah satu tmpt percutian romantis ;)

~ain said...

ena.. tak sabar.. InsyaAllah..

has.. ye ke? heheh.. semakin tak sabar...

Zura said...

dup dap dup dap...bestnye nk g bercuti...kat sabah plak tue...jgn lupe nk balik semenanjung cukup...

~ain said...

zura.. tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain.. hahaha ada kena mengena ke?