Pembaca Blog Ini...

Thursday, February 25, 2010

Perancangan Aktiviti Hari Minggu Ini

Jumaat
Lepas cik abang sembahyang Jumaat,
dia nak pergi satu tempat.
Tapi, oleh kerana dia faham perasaan dan perangai saya
yangtak boleh buat-buat suka kalau tak suka,
jadi dia tak paksa saya untuk ikut dia..
Terima kasih, abang!
Ini yang buat owang sayang kat abang ni...
(owang akan cuba untuk menerima dan melupakannya..
tapi, owang rasa biarlah masa yang menentukannya)

Lepas habis kerja di satu tempat itu,
cik abang janji nak bawa saya pi Pesta Buku Terengganu.
Bolehlah kan.. walaupun tak semeriah kat PWTC tu..
Tapi oklah dari takde...


Sabtu
Pergi wedding Wana di Jeli!!
Rindunya kat Wana!!
Kawin juga ko akhirnya..
Teruja betul aku bila dapat tahu ko nak kawin.................


Wani ni sama-sama keje ngan saya, dan Yana..
Ingat tak?
Entri pasal Yana?
Yang macam Amelina Dangdut tu..


Wana yang seksi baju putih tu..
hahah..
habislaa wana maki saya kalau
tahu saya tulis gini..


8 comments:

zh-ena said...

tumpang gembira bila dpt tahu ada member nak mendirikan masjid

ise said...

Wah penat lah driver macam ni,kena bagi upah kaw kaw ni

Tihara said...

banyak juga agenda ain, cuti2 ni ye..

~ain said...

ena.. ye, gembira sangat! tak sabar nak tengok dia pakai baju pengantin!

~ain said...

abang.. upah? no prob... hua hua hua.. jap lai owang masak bihun.. ok?

~ain said...

kak tihara.. banyak plan nye sampai rumah pun tak berkemas... sebulan dah bersepah2 depan tv.. macam ada ramai orang je duk kat rumah.. maklumlah mmg hari minggu je rajin nak kemas rumah..

Imran Yusuf said...

Baiklah, minggu ini sudah cukup R & R (rehat dan rekreasi), jadi minggu hadapan sudah bolehlah mula menulis manuskrip Y.K. (2).

Setuju?

~ain said...

ayah.. ek eh.... ok.. ok.. separuh setuju... hehehhe