Pembaca Blog Ini...

Thursday, September 2, 2010

Membeli untuk keluarga!

Lepas berbuka puasa kat luar beramai-ramai tu,
aktiviti membeli belah mereka pun bermula.Saya tak beli apa-apa sebab semua dah ada.
Baju kurung ada 4 pasang..
Over
tak?



Sebenarnya bukan untuk raya semua.Sepasang je pun untuk raya.
Yang lain tu untuk pi kerja..
Maklum sahaja, dah lama tak hantar tempah baju kurung.
Ulang tayang yang sama je.
Sesekali nak gak baju baru...


(Hah.. membebel ke lain pulak haku ni.)



Masa jalan-jalan ikut orang lain pi shopping,
saya dengan cik abang tengok ada orang jual shawl.
Cantik-cantik dan murah juga.
Saya pun belikan untuk Imahtun.Harap Imahtun suka.
Kalau dia tak suka, saya lilitkan juga kat tengkuk dia.
HAHAHAAHAH


Tadi pulak, pergi beli baju Melayu ayah.
Sekali dengan kain pelikat lalalala kain pelikat lalalala


Warna kelabu lembut
Ada sulaman sikit kat belah depan dengan kat tengkuk.
Tak banyak.. sikit je...
Harap-harap ayah suka laaa.
Kalau tak suka, hmmm.. habis laaaa saya!
=D
Adik ketiga saya, Am.. suruh belikan baju Melayu dia..
Ish.... Ish.... Ish....
Si Am ... Baju Melayu sendiri pun tak reti nak beli.
Nak suh ahkak juga.
Sabooooo je ahkak ko ni!
Baju Melayu dia warna hitam.
Tak ambil gambar sebab dah warna hitam.
Itu je laaaa kan.
Mana ada hitam lain2 jenis..
Heheheh



Sekian sahaja.
Nak pi gulung mini popia.
Kejang jari jemari ahkak tau!
(Demi suami tercinta, ahkak sanggup)

2 comments:

.imah. said...

laa along.
warna merah camtu AHDEK, takde baju matching laaa.
belikan baju sekali laa.
HAHAHAHAHA. :P

*habis aku kena lepuk dgn AHLONG. HAHAHA xD*

~ain said...

meh meh .. dekat sikit.. nak lepuk meh.. meh meh... grrrrrrr!!