Pembaca Blog Ini...

Wednesday, March 27, 2013

Baiki Econ

Ada satu hari tu, econ rosak. Angin je keluar. Sejuk nya idok! Telinga dah kuar asap ni. Maklumlah... Panas, kan? hahaha


Cik abang col orang yang jual econ tu. Hari Khamis baru nak datang. Cit poraaaaa! Masa nak beli, cepat je ko datang. Masa nak baiki, macam-macam alasan! Panas ni... Panas... Luar dalam dah panas ni. Tidur malam, air peluh sama banyak dengan air liur basi ni.. (Ops... too much explaination! haha)


Musim panas berdengkung sekarang ni. Sampai saya jadi demam. Batuk, selsema, hidung berdarah.. Dapat MC 1 hari. Doktor tanya, "Nak 2 hari?" Boleh plak aku geleng kepala! Hahahha.. Rugi!! (tarik rambut)






Cik abang pulak takleh panas. Kulit dia kan sensitif ala-ala kulit bayi. Maka, kalau panas sikit akan tumbuh ruam. Ceh, duk site office macamlah sejuk! Nade nade dia tu... hahaha Dia col kawan dia yang dia rasa pandai baiki econ..


Fuh kanan.. fuh kiri... 


Malam tadi, sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!




1 comment:

Has said...

Has pun mlm2 wajib psg aircond..panas la skrg ni