Pembaca Blog Ini...

Sunday, February 14, 2010

Apa Anda Buat untuk Hari Lahir Suami Anda?

Kek?
Dua tiga hari lepas baru je buat apple cake.
Sangat muak makan kek.

Jadi, saya pun buat kuih yang mudah dan perasan sedap!



Bahan-bahannya paling mudah dan sedia ada di dapur.
Tepung, gula, minyak.
Kena pi beli keledek je sekilo RM2.

Besday boy (masih boy kah?)
makan Cek Mek Molek!


Pls.. cover nose sikit, bang!
HAHAHAHA

8 comments:

honeylanz said...

sedapp kuih cek mek mkn ptg sambil minum teh o....

* happy birthday jugak utk b.day boy ;)

~ain said...

has.. iye sangat nyaman!!! uiiiiii..

Tihara said...

sedap kuih ni..ubi kledek kan..happy belated birthday :)

~ain said...

kak tihara.. a'ah.. sedap kuih ni makan petang-petang hari..

hubby tentu nak kata terima kasih... hehhe

Zura said...

nmpak sedap..

Sidratul Muntaha said...

ekeke...
mmg sedap klu bini sendiri buat..
nak2 dimakan waktu hari lahir sang somi..
klu org lain buat?!!
tu den tak tahu!!!
ekeke....

~ain said...

zura.. nampak je sedap.. tapi kurang gula dah.. heheeh

~ain said...

ayu.. ye lah.. kalau beli tak puas makan.. kalau buat, sampai senyap sepi je manahan rasa kenyang..