Pembaca Blog Ini...

Saturday, June 26, 2010

Reward yourself!

Saya berniat, bila dapat royalti tahun ini,
saya mahu belikan sesuatu untuk cik abang.


Terima kasih abang kerana menjadi penyokong saya!


Kata orang,
kalau kita dapat hasil dari apa yang kita kerjakan selama ini...
Kita harus memberi 'hadiah' kepada diri sendiri.


Tahun ini...
Walaupun tidak semahal mana (saya belum mampu kalau mahal-mahal),
saya sudah memberi 'hadiah' kepada diri saya.
'Hadiah' itu adalah kegembiraan cik abang
apabila mendapat hadiah dari saya.




Semoga Allah kuatkan azam dan semangat saya untuk terus maju di masa depan!

10 comments:

hAnIsAh_aMmRaN said...

uyoo...fon canggih...ehehe

~ain said...

ini abesam punya.. bukan aku.. aku malas nak pakai phone canggih.. aku ni buta gadget sikit..

Sidratul Muntaha said...

giler kentang weih.
BB tu!
uish..klu begini,aku juga mahu jadi seperti kamu!
Ya Allah,tolongi Nabila Ya Allah!
ahahahha..


sokong?
aku sokong bawak rebah.
cik ise ok jer.
org tua?
belum bukak mulut,dia dah ketawakan aku!
huahuahuahua!

hAnIsAh_aMmRaN said...

boleh la abesam main fb selalu...takyah rebut lptop lg.ahahah..fon ni leh on9 kt tmpt wifi kan.free je kn.

ise said...

terima kasih daun keladi

~ain said...

ayu.. aku tak mampu nak beli BB oi.. ini E71 je...

insyaAllah.. ko kena buktikan kepada cik sam.... biar dia yakin dgn ko!

~ain said...

icah.. ye ke? aku pun tak tahu.. kan aku kata, aku ni buta gadget!! hahaha

~ain said...

abang.. saya bukan daun keladi.. harap maklum..

haslina said...

.....wah..seronoknyer....dapt smartphone..

murah rezekiiii..

~ain said...

kak has.. sronok tgk cik abang suka apa yang kita bagi..